fredag, juni 22, 2007

Frågeformulär

Hej Maria! Jag är så dålig på att maila, så jag bloggar i stället.

VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? Jag har inga byxor. Jag har kommit från bastun.
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? Var ute och kutade på berget, och badade bastu.
VAD VAR DET SISTA DU ÅT? Oj, här blir det confession time. Det var en påse bullar, och en öl.
HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? Bra, solsken och fint.
DEN SENASTE PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? kusin Åsa
DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Jag vet inte.
GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG? Ja självklart gör jag det!
FAVORITSPORT? Ska jag börja rabbla igen?
SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? Det är midsommar, och jag är vid polcirkeln.
SENASTE FILMEN DU SÅG? Ingen aning! Jag minns inte. Det måste vara flera år sedan jag senast såg en hel film.
FAVORITLÅT(ar)?Det varierar ju såklart. Den här veckan har jag lyssnat mycket på Keanes Leaving So Soon och Holes Celebrity Skin.
SOMMAR ELLER VINTER? Just nu är det sommar.
KRAMAR ELLER KYSSAR? Båda
FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS? Ingendera
HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA? Jag bor ensam
HUR SER DIN MUSMATTA UT? Det är en gammal världskarta.
FAVORITSPEL? Frågesport är väldigt skoj
KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? nej
KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN? ja
ÄR DU ROMANTISK? klart
VAD SKA DU GÖRA IMORGON? Fira midsommar i Kuiva, är planen.

Inga kommentarer: