måndag, april 09, 2007

Gissa kyrkan




7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänkte först säga..kyrkan där i Gammelstad...men det måste väl vara Övertorneå?...

Mia sa...

Gissa igen.

Sofia sa...

Hmm...eftersom det är ett krigsmonument så skulle jag gissa på Finland...och eftersom jag hört att det ska finnas en staty vid namn "den bedjande modern" i Ylitornio så chansar jag på det! Det kan dock vara jag som svamlar å det grövsta!

Anonym sa...

Jag var totalt ute och cyklade...skulle jag tro, hon här ovanför har säkert rätt.

Mia sa...

Japp, så är det:) Sofia har helt rätt. Kyrkan i Ylitornio är det. (Som visserligen heter Övertorneå på svenska) Årtalen där var ju en ledtråd.

Nej, totalt ute och cyklade var du väl inte Jimmy?:)

Anonym sa...

Nä jag satt inne och cyklade ohoho:-)..äh fy f-n...den var dålig.

Mia sa...

Haha:)